Ds-Lan Romania
Ne-am mutat pe :http://onegame.ro
Server de triburile: http://tw.onegame.ro
Ne-am mutat pe :http://onegame.ro
Server de triburile: http://tw.onegame.ro
Ne-am mutat pe :http://onegame.ro
Server de triburile: http://tw.onegame.ro

[Tutorial] MoveObject + exemplu.

In jos

  [Tutorial] MoveObject + exemplu.

Mesaj Scris de [BOT] la data de Dum Aug 08, 2010 3:46 am

MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed);

objectid ID-ul obiectului pe care vrei sa-l muti.
Float:X Noile coordonate X.
Float:Y Noile coordonate Y.
Float:Z Noile coordonate Z.
Float:Speed Viteza cu care va fii mutat obiectul.

Functia nu returneaza nici o valoare asa ca e mai bine sa o ignori.

Pentru a muta un obiect, mai intai trebuie sa-l cream,
Aici,
971 e idul obiectului in sine, cum ar veni modelul, 0.0 se refera la X,
al 2-lea 0.0 la Y iar al 3-lea la Z, al 4-lea la rotatie X, al 5-lea la
rotatie Y iar al 6-lea la rotatie Z.
Cod:
CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);


Dar acum, nu-l putem folosi, pentru ca nu i-am dat un ID. ID-ul e pt identificarea obiectului, "numele" obiectului.
Acum ii vom da "numele". Pentru asta vom creea o arie noua.
Cod:
new obiect;


Iar acum i-o vom atribui obiectului creat. Deci se schimba in felul urmator.
Cod:
obiect = CreateObject(971, 0.0,0.0,0.0, 0.0, 0.0, 0.0);


Acum obiectul nostru este creat si are un "nume" . Iar acum ne vom folosi de acel nume.
Pentru a muta obiectul creat mai devreme, folosim functia MoveObject.
Cod:
MoveObject(obiect, 1.0, 1.0, 1.0, 5);


Putem folosi aceasta functie oriunde vom dori in script sa mutam obiectul.
[size=10pt]
Aplicatie[/size]

Putem
sa folosim MoveObject in 3 moduri diferite, primul mod este: miscarea
determinata de un timer setat la un anumit punct, cel de al 2-lea mod
este: miscarea determinata de o comanda, iar cel de al 3-lea mod este:
miscarea determinata de o actiune.

Pentru fiecare mod voi da un exemplu:

Pentru Primul Mod: Miscarea unui obiect de la o pozitie la alta, cand Gamemodul va fii executat.

Cod:
#include

new obiect;

forward MiscareObiect();
public MiscareObiect()
{
MoveObject(obiect, 2.0, 3.0, 1.0, 5);
return 1;
}

public OnGameModeInit()
{
obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer("MiscareObiect", 2 * 1000, 1); // 2 secunde si se repeta
return 1;
}


Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.

Pentru cel de al 2-lea mod: Scrierea comenzii /obiect, va misca obiectul catre o alta pozitie decat locatia "natala" .

Cod:
#include

new obiect;

public OnGameModeInit()
{
obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if( strcmp(cmdtext, "/obiect", true)==0)
{
MoveObject(obiect, 12.0, 0.0, 1.0, 5);
return 1;
}
return 0;
}


Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.

Pentru cel de al 3-lea mod: Miscarea unei porti in pozitia initiala, determinata de un Timer.

*Pentru
acest exemplu va voi arata mai intai cum sa creati o poarta, iar apoi
exemplul in sine va fii miscarea portii prin timerul setat la pozitia
initiala.

*Poarta va fi "obiect" miscarea ei in sus cu 2 grade pe
axa Z va fii determinata de comanda /obiect, in acel moment va fii
setat un timer care o va misca in pozitia initiala in 5 secunde.


Cod:
#include

new obiect;

forward Actiunea(playerid);
public Actiunea(playerid)
{
MoveObject(obiect, 0.0, 0.0, 0.0, 5);
return 1;
}

public OnGameModeInit()
{
obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if( strcmp(cmdtext, "/obiect", true)==0)
{
MoveObject(obiect, 0.0, 0.0, 2.0, 5);
SetTimerEx("Actiunea", 5 * 1000, 0, "i", playerid); //5 secunde , nu se repeta, valoarea este integer pt playerid
return 1;
}
return 0;
}


Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.


Acesta este tutorialul meu despre functia MoveObject. Postati daca aveti nelamuriri.

Salut.

[BOT]
Vizitator


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum